Pillangós párna 1

Elkészítettem az előző bejegyzésben lévő pillangós párna alapján az én alapomat. Mire reggel felkeltem átlényegült pillangós faliképpé. Úgy kedvem szerint osztottam ki a kis négyzeteket, akarom mondani majdnem négyzeteket, hogy falikép alak legyen belőle. Amikor jobban belegondolok, akár egy babának (élőnek) mégis lehetne a párnája, de ez majd idővel elválik. Egyenlőre faliképben gondolkodom. A kis négyzetek szabásánál könnyű dolgom volt. Olyan anyagom volt itthon, ahol eleve négyzetek voltak egymás mellé állítva. Ezeket szétvagdaltam, de nem kellett méregetni. Csak arra vigyáztam, hogy széle-hossza nem egy, s így ne tévesszem el az összevarrás irányát. Közben a varrós fiókomban találtam egy másféle varrógép talpat, mint amivel én dolgoztam idáig. Majd felrakom azt és egy másikat is, mert érdekelne, valójában mire való. Dolgozni jó volt vele! A kis kockákat nem kellett gombostűznöm, a hátán a ráhagyásokat nem gyűrte, szinte vezette az anyagot. Sejtésem, hogy ilyen munkára való! Gyorsan a kép, aztán ebédeltetem a csapatot :)

Megjegyzések

  1. Hű, de jó ízlésesen tudod összeválogatni az anyagokat. :)))
    Nagyon jól passzolnak a színek és minták egymáshoz. Annyi jó dolgot mutatsz, szinte az egyik kedvencem lett ez a blog. :) Kíváncsian várom, mi lesz ennek a sok szépségnek a sorsa.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedves vagy! Én is szeretem a blogodat és örülök, hogy rendszeresen bíztató szavakkal illetsz :) A sok szépség meg majd elválik, hogy hova kerül. Veszendőbe semmi nem vész, mert a kis tündérkéim bármikor jelentkeznek gazdinak! :) Azért jó lenne elébb-utóbb vásárban is megállni a helyem...

    VálaszTörlés
  3. Lesz ebből vásár, vagy Meska. Az biztos. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése