Újabb filc notesz - most kálával

Elárulom. Azért a nagy hajrá, mert 1. a hétvégén bemutatkozó vásár, 2. a nagy fiamat, aki jól tanul, egyfajta jutalmul két hétre táborba viszik Németországba és ő magával viszi azt a kábelt, ami ahhoz kell, hogy a fotókat feltölthessem a gépre. A másik ilyenem eltörött, én meg nem szándékszom egy ideig újat venni. A jövő héttől így nem töltögetek fel semmit, de még mintát azt tudok mutogatni... :) Szóval az újabb filc noteszt most kézzel varrtam össze, majd kálával és gyönggyel díszítettem.

Megjegyzések

  1. Mindig szebb és szebb dolgokat készítesz. Bocsánat hogy belekotyogok, esetleg egy pánt vagy valami, amivel egy tollat hozzá lehetne erősíteni a notesztartóhoz? Gratulálok a nagy fiadhoz.

    VálaszTörlés
  2. Szeretem az ötleteket! :) Gondoltam már rá én is, csak az A7-es notesz jóval kisebb, mint egy toll, úgyhogy valami kreatív megoldást kell találni majd neki. A következő csapatban lesz némi módosítás ez ügyben is. Egyébként is unalmas az egyhangúság :))) Most viszont készült még egy notesz, a következő bejegyzésben láthatod... )

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése