Illatszárnyam végre befejezve!

Közel egy éve varrtam ilyen illatszárnyakat. Úgy terveztem, hogy mivel ilyen barnás árnyalatú, hát fahéj rudacskákat is rakok a töltelékbe. Nos, ezt még mindig nem raktam bele, de készre varrtam, életre kelt, és rászállt a kislámpánkra. A fény vonzza a lepkéket. Mondom a lepkéket! :D





Ígérem békén hagyok mindenkit már a patchwork almáimmal! Csak még egy kép! Kellett bizony a tapasztalat, a foltmunkát jó átlátni térben is! Az almákról megtudtam, hogy minél több részletből állnak, annál szebben domborodnak. Az enyém most még egy kicsit laposka, bár már nem szögletes, de ennek az az oka, hogy a tetején nekem kelllllllllletttt az a bemélyedés, ami az igazin is van. Ennek az ára, hogy a gömbölyűből, kissé laposka lett! Mondhatni tökszerű, vagy ahogy a középső fiam megjegyezte: " Mi ez? Paradicsom?" :)
Az egyiket a legújabb fajtából már fel is avattuk. Táskadísz lett belőle. Tényleg ez az utolsó kép. (Talán egy más témában lesz még egy , de majd csak később! )

Megjegyzések

Megjegyzés küldése