Filc mobiltartó tok 4 és 5

4 és 5, mivel egy mintára készült két változat. Az előző kék díszítéses mobiltok mintáját gondoltam tovább és úgy érzem ez igazán az enyém lett, ez én vagyok. Valószínűleg használni fogom ezt a mintát más díszítésre is. Végre, van ilyenem is! :D  Tehát készült még egy piros-kék és egy kávé-rózsaszín filc munka. Az utóbbi színösszeállítás nekem nagyon megtetszett mostanság. Szívesen használom a barna árnyalatokat most már a rózsaszínnel is. Kávé és puncs színű rózsaszín... Ennek a neve rumos kávé lesz!:)  Úgy, most ezt is tovább gondoltam és már meg is van a következő ötlet! Mindjárt megyek rajzolni is! Addig a képek:


Megjegyzések

  1. Az nem is kérdés, hogy érdemes-e a kézműveskedéssel foglalkoznod. Sokunk örömére tevékenykedsz. Szeretem nézegetni az aprólékosan kidolgozott munkáidat. Szerintem a tulajdonosok is örülnek az ízléses daraboknak.
    Elég sok ötletet "lopikáltam" már tőled, remélem nem baj, ha visszaköszönnek a blogomban.
    Csak így tovább, várom az újabb remeket!

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon tetszik, ahogy a filceket feldolgozod, amilyen csodákat készítesz belőlük!!! lenyűgöző!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése