Az első babám :D



Kérem, nekem senki sem mondta, hogy babát varrni ilyen fantasztikus dolog! Amíg a karjait, lábait tömögettem ki, addig mindegy lett volna, ha mást varrok is. Amikor a haj felvarráshoz értem, egyszerre csak elkezdett életre kelni! Vesztemre a kisfiam előtt szabtam ki az ingecskéjét, azóta a Dani le akarja ollózni a karját... :D Mire fotózásra került sor háromszor tűnt el vele az udvaron :D Azt mondta, hogy együtt mennek napozni! :D Tudom, bőven van mit tanulni ezen a téren is! A haját még nem tudom kibontani, mert csak körbe van haja szála... :) A testével még úgy ahogy meg is vagyok elégedve, de szebb lehetne a fej felvarrása. Ezt javítanom kellett, mert a haja hátrahúzta! Szó szerint! :) A testnek való anyagot magam festegettem meg úgy ahogy, hát ezt se csináltam még! Egészen halványat akartam, de talán nem ennyire rózsaszínt. Használtam hozzá hagyma héjat, teafiltert és néhány csepp textilfestéket. Cipőt ő még nem kap, nem tudtam dűlőre jutni vele, miből készítsem. Igazából annak járnék utána, hogy mivel kellene valójában kitömni őkelmét? A baba szabásmintája megtréfált egy kicsit. Alább meg is mutatom, miből indultam ki. A fej nem az, mint amit a képen látni vélek. Akárhogy tömtem, gombócoztam, kínlódtam vele, hát nincs neki álla. Lehet, hogy az anyag miatt? Még nem tudom. Még! :D
Minden esetre engem is rabul ejtett a baba varrás, na meg Dani fiamat is a baba. Mondom a fiamat!. Minek is nekem az a két lány? :DDD Most örülök és mutatom a képeket. Bármilyen tanácsot, ötletet hálásan köszönök!!!

A szabásminta pedig, amit alapul vettem, de a feje nemmmmm hasonlít!


Ezt a képet pedig a kislányomtól kaptam. Ő fotózta. Nekem gyönyörű! :DDD

Megjegyzések

  1. Szia Berry! De ügyes vagy. Nagyon tetszik, köszi a mintát én biztos megvarrom. .-) Írtam mélt remélem majd örülsz neki. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik, de a tiéd jobban mint a minta. Az olyan életlen, de a tied, annyira bájos, finom, nőcis. Tökéletes. Most valamit felkeltettél bennem is.

    VálaszTörlés
  3. Kaoka! Köszönöm, megkaptam az e-mailt is! Azt is nagyon köszönöm! :DDD
    Kereni!
    Köszönöm a szavaidat, igazi biztatás! Örülök, ha pont én hoztam meg a kedved a babavarráshoz!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése