Filc girland betűkből - Bogi

Az előttünk álló tél és tavasz egy-egy kisbabát hoz a családba. Mindkettő fiúnak készül ugyan, de majd meglátjuk, hogy nem téved-e el a gólya? Addig is gyúrok a feladatra és nem mondhatnám, hogy nehezemre esik. Igaz, a stílusomból ki kell lépnem addigra valahogy, mert újszülötteknek készülnek majd hasonló dolgok, oda meg inkább állatfigurás girlandokat szeretnék készíteni. Mindenesetre egy újabb oldaláról is megismertem a filc anyagot. Emlékezetembe vésem, hogy talán kezdhetnék használni gyűszűt... Ha még más is kedvet kapna ehhez az elfoglaltsághoz, segítségül bemutatom a filc girland készülését Berry módra, fázisfotókban . A színeket Bogi lányom választotta, mivel a kedvenc virága a kertünkben nyíló liliom.

Első lépésként megterveztem a betűket. Na nem ám csak BOGI betűit, egyenesen az egész abc-t.

Ezután filcre rajzoltam őket, kivágdostam és a betűket sorrendben összevarrtam pelenkaöltéssel úgy, hogy egyre sötétebb színű varrást kaptak a betűk. Büszke voltam magamra, színátmenetes... -hihi- A betűk közé szalagot varrtam, ha meg elfelejtettem, visszabontottam - haha-

Elkezdtem a dekorálást a meglévő filceimmel, de rájöttem, hogy nekem az neeeem elég. Nálunk nem lehet kapni rózsaszínt, lilát, világoskéket. Ami van az nagyon jó minőségű, de színhiányos. Sebaj, elővettem gyorsan Alkotó mami ötletét
és festettem magamnak. Egyenlőre csak próba festés volt, de már nem zavar, ha nem lesz színválaszték. Köszönöm a remek ötletet.
És végre megszületett az első betű. Azaz az utolsó.
Folytatta az újabb tervezése és nem is tértem el sokban a tervtől, mire az új betű is megszületett.

Az O rimánkodott egy pillangóért a saját festésű filcecskémből. -hehe-

A B-t igyekeztem a legvilágosabbra és legszellősebbre készíteni a színátmenet miatt.

Az alján úgy varrtam el a szalagot még a betűk összeillesztésekor, hogy egy kis hurok képződjön. Jó lesz az még valamire. A tetején a hurokba függönykarikát varrtam és már kész is.


Még egy találós kérdés? Vajon mit rejt az éjjelek éjjelén készített, lenti táska?
Hát a férjecském csempevágó gépét. - megsúgom, ennek azért örült, ilyenkor még az se gond, ha éjszaka zakatol a varrógép ugyebár...-hihihi

Megjegyzések