Filc ablakdísz

Ezt a filc ablak- vagy függönydíszt aprólékos munka előzte meg. A héten a szabadidőmben sablonokat gyártottam, azokból válogatva született meg ez a filc girland. Tettem bele anyagot rendesen, hogy a súly szépen megfeszítse a tartó szalagot, így a gyöngyös dekoráció szalagok szépen lengedezhessenek. A rengeteg lehetséges változatból, amit ugye az egész heti munkának köszönhetek, most ezt a kék-fehér kombinációt kellett kipróbálnom. Még mindig hálás vagyok azoknak, akik rávilágítottak arra, hogy ha nincs elég színű elérhető filc, akkor fessünk... A világoskék ilyen szerzemény. Az elkészült sablonok pedig várják, hogy a 2012-es év sztárjai legyenek a kézműves kuckómban :D Hihetetlen mennyire elvarázsoltak ezek a filc virágok és maga az anyag is, amiből készültek. Még mindig nagyon szeretnék foltvarró lenni, ennek a blognak is ez volt a célja, de a filc anyag egyszerűen nem hagyja, nem tűri, hogy csak úgy félre tegyem. Mit tehetnék? :D Filcezem :D és nagyon élvezem. :D Lehet, hogy bele kellene kóstolnom a nemezelésbe is?... Talán majd jövőre, most még vannak filces terveim. Ti milyen anyaggal szerettek dolgozni? Vagy csak én vagyok mániás? :D

Megjegyzések

  1. Kedves Berry! Ez valami gyönyörűséges!!!! Azt hiszem Te úgy vagy a foltoskodással, mint én a filccel!!! Olyan nagyon szeretnék (többet) foglalkozni vele, de nekem meg marad a textil! :-) Nem bánom, mert amíg te ilyen csodákat, gyártasz és megnézhetem, addig az én lelkem is megnyugszik és nem is hiányzik már annyira a filc. :-)
    Nagyon köszönöm kedves szavaidat! máskor is, de most különösen jól estek!!!
    puszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése