Vidám hóember girland - Merry snowman garland

Emlékeztek a képességfejlesztő filc babáimra? Akkor készítettem még egy típust, de nem használtam fel. Hát most eljött az ideje. Hóemberkének álcáztam és a csillagjaimmal bolondítottam meg őket a vidámság kedvéért.

Ha már elővettem a régi sablonjaimat és formáimat, hát előkerült a kedvenc szív alakom is. Illetve az egyik kedvenc szív alakom, mert hárman vannak...
Ajándékkísérőket készítettem belőle. Nagyon szeretem az erős színeket. Ezt biztosan észrevettétek már. Ezért a kék-piros kombináció nekem nagyon tetszik. Bármilyen alkalommal, bármilyen ajándék kellemes kísérője lehet egy ilyen szív. Arról nem is beszélve, hogy később akár a kulcsaink őre lehet kulcstartó formájában is. :D Szeretem a praktikus dolgokat...
Sajnos a fotók nem lettek túl jók. Mert reggel még túl setét... este meg már... , ezért az újakat filc alapon fotóztam, de vágyom a jó kis lila hullámos hátteremre. Az vagyok én. Mutatom az ajándékkísérő filc szíveket. Az egyik csapat az lángoló, a másik a tenger...
A lángoló filc szívek arany akasztóval és masnival, illetve a tengert elém idéző kék ajándékkísérők belső mintázata patchwork mintás anyagból készült. Mondom, szeretem a praktikus dolgokat. :D


Élőben szebbek azért. A lila hátteret azért szeretem, mert akkor az eredeti munkát tudom visszaadni nektek mutatóba. Most ezzel kell beérni ... beérnem. :D

Megjegyzések

Megjegyzés küldése