Kis filc baba 2 - Little felt dolls 2

Újabb két filc babát készítettem, így már hárman vannak a lányok. Ezek is egészen filcből vannak és kézzel készültek és még mindig aprócskák, 13 cm-esek. Ismeritek a nótát? Egyik szőke, a másik barna, a harmadik csudaszép...
Ha már a filceknél járunk, tettem egy újabb próbát filc anyag festés ügyben. Előzőleg ételfestékkel festettem és a végén piros textilfestékkel erősítettem rá a filcek színeire. Ételfestékkel nagyon szép kék árnyalatot tudtam készíteni. Most ez nem ment, viszont tojásfestékkel mesés rózsaszínt hoztam ossze. Hamarosan felhasználom, majd akkor jelzem, hogy házi festésű. Próbálkoztok ti is filc festéssel? Érdemes kísérletezgetni vagy maradjak inkább a textilfestéknél? Mondjuk az jóval olcsóbb megoldás, ha hosszú távon nézzük. Csak hát kíváncsi az ember lánya... :D

Megjegyzések

Megjegyzés küldése