Párizs rózsái zsebkendő tartók

Végre én is nekiláttam zsebkendő tartót varrni. Az igazság az, hogy egyszer már régebben próbálkoztam vele egy részletes leírás alapján, de az nem sikerült. Ilyen esetekben nem szoktam erőltetni a dolgot, hanem kicsit érlelem magamban és alkalomadtán újra nekiveselkedem. Ez történt most is és bejött a taktika, ezentúl nem félek már 100-as zsepitartót varrni! Sőt! :D Sose gondoltam volna, hogy valaha közöm lehet a franciákhoz, meg Párizshoz, de meg kellett élnem, hogy belebolondultam a szerelem fővárosába! Ezt az őrületet pedig ki kell használni! Mutatom PÁRIZS RÓZSÁIT!  Na, meg az Eiffel tornyot hozzá, melyet filcből készítettem!



Tudtátok, hogy Párizs éjjelenként lilás színekben pompázik?A férjem biztos tudja, mert neki ez a lenti a kedvence! Újdonsült véleményei közül a legújabb: " Akasszad ki!" :D A kétoldalas szaténból készült virágok tetszenek neki szerintem...:D



Megjegyzések