Vászon szatyrok, patchwork technikával :)

Az évnek mindjárt vége és még nem varrtam szatyrot... Az eddigiek elfogytak :) nálunk meg kezdenek beszivárogni a műanyag tasakok. Ez borzasztó! Ideje változtatni rajta, ezért varrtam ezeket és jön még néhány, ha már találtam hozzá anyagot is idehaza! :) Az aljuk egybe szabottak, oldaluk francia varrással készültek, összezárhatóak, bár aki akarja akkor is össze hajta, ha nincs ilyen funkciójuk :). Az összezárásra szolgáló előlap pedig egyben zseb is. A férjem szerint: " ez most olyan egyszerű! " :D Igen az! És? :D 



A tetején a háromszögek elkészítését , mint patchwork technikát,  a youtube-ról láttam, koppintottam. Ott fém háromszögekre vasalták fel a téglalap két felső csücskét és így kaptak szép, egyforma, egyenletes háromszögeket. Ennek az olcsóbb változata az enyém. A téglalap szélességéhez mérten kartonból készítettem dupla rétegű háromszöget és arra vasaltam fel a textil négyzetekből hajtott téglalapok felső sarkait.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése