Hímzett szíves gumis könyvjelzők- felt bookmarks

A látogatottsági statisztikáimat elemezve, már tuti hogy unjátok őket, de ha már elkészítettem csak megmutatom! :D Ezúttal filc szíveket hímeztem meg és vettem őket körbe horgolt széllel, hogy végül újabb gumis könyvjelzőként végezzék! Megígérem, még egy publikáltabb téma után ujdonsággal jövök.
Tudjátok osztozom végre József Attila szavaiban:

József Attila: Ne légy szeles...

Ne légy szeles.
Bár a munkádon más keres –
dolgozni csak pontosan, szépen,
ahogy a csillag megy az égen,
úgy érdemes.
(1936)

Valaha igencsak hebri voltam. Gyorsan beszéltem, gyorsan cselekedtem, mindenbe belevágtam ezért mindent képtelenség volt befejeznem! Mára megtanultam, hogy nem jutok előbbre attól, hogy kapkodok!
Íme a türelmem rózsái a filc szíveken! :)


 

Megjegyzések